luni, 12 noiembrie 2012

Vanilla&Cinnamon - inel cupru oxidat si onix italian

Am cumparat candva niste pietre ovale de onix italian, superbe, in tonuri de galben translucid si dungi de zahar ars...un deliciu! M-am tot invartit in jurul lor, intrebandu-ma ce sa fac cu ele. Dupa ce am primit acum vreo 2 luni o comanda de inel dupa modelul 'Mint&Chocolate2' (cel cu bucle spre interior, nu spre exterior), mi-am propus sa-mi fac si mie un astfel de inel, din cupru (cum altfel!) si una din minunile acelea de pietre care-mi facuse cu ochiul mai tare decat celelalte si o dadusem deoparte, pentru sufletul meu :D
A iesit un inel dulce, asa ca nu mi-a fost greu sa respect seria numelor delicioase din care face parte si sa-i zic 'Vanilla&Cinnamon' ;)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...