joi, 1 noiembrie 2012

BellaDonna - set bratara si cercei sarma cupru emailat negru si cristale

Am ramas foarte tare in urma cu postarile, si cu editarea pozelor...vad ca am ajuns la recordul de a avea doar o postare pe luna trecuta :)) N-am stat chiar degeaba, dar am lucrat in mare parte remake-uri, doar cateva ..noutati, ca sa zic asa.

Setul de mai jos este lucrat pentru Cristina, in rol de nasa :)
Aveam de accesorizat o rochie alba cu aplicatie de dantela neagra..m-am gandit sa fie all black, simplu, elegant, usor misterios, cu sclipiri discrete la luminile serii. Am discutat amandoua si am 'cernut' variantele posibile, si am ajuns la aceasta - flori negre delicate, cu petale tesute si miez de cristale fatetate negre cu reflexii. Mie mi-a placut ce-a iesit, i-a placut si ei si familiei ei :P, sper sa va placa si voua, cei ce-mi urmariti parcursul in materie de bijutereala ;)

COMANDA SPECIALA




Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...