marți, 13 noiembrie 2012

Autumn Green - set pandantiv si cercei placate argint, agata verde dreptunghiulara, sfere agata moss, rondele turmaline si jad

Punctul de plecare al acestei comenzi a fost piatra centrala a pandantivului, o agata dungata de un verde-gri, elegant. Forma ei a fost insa punctul..de stagnare :)) Desi imi plac formele simple, si patratele si dreptunghiurile, nu am reusit sa gandesc ceva pe aceasta forma. Mi se parea ca dreptunghiul  impune seriozitate, prestanta si compozitii minimaliste - parte la care eu stau foaaaarte prost! :))) Pe de alta parte, nu era chiar un dreptunghi serios :-P - cu varfurile rotunjite (diferit!) si gaura strapunsa usor excentric...
Asa ca, dupa ce m-am dat cu capul de pereti si am asteptat sa-mi vina o idee mareata timp de cateva luni de zile (nu va imaginati ca intr-una am facut asta, am mai avut si alte treburi de rezolvat intre timp :D), m-am trezit desenand o forma care nu avea nimic de-a face cu dreptunghiul dar care mi-a placut, asa ca am continuat pe ideea aceea. 
Rar mi se intampla sa incep o comanda fara sa am totul clar in minte, de la inceput. Aceasta a fost una dintre comenzile acelea, care a crescut incet, pe masura ce mai gandeam un detaliu, mai desenam, mai adaugam sau renuntam la unele lucruri. 
Pana la urma, privind in urma, si comparand cu rezultatul, zic eu ca a meritat efortul - a iesit un pandantiv elegant, deosebit, cu un ancadrament aparte, un fel de prisma triunghiulara ce incastreaza rondele colorate si tesaturi intersectate in triunghi. Acelasi detaliu mi-am zis sa-l folosesc si la cercei, asa ca am obtinut un fel de pastai triunghiulare :))

COMANDA SPECIALA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...