sâmbătă, 30 iulie 2011

Terre Brulee - set bratara, cercei si inel cupru natur si agate Botswana

Setul reia modelul "Blue Antique" - alt model foarte indragit si cerut MUSAI in combinatia aceea de nuante.
De data aceasta clienta mea a fost deschisa altor propuneri si si-a ales o combinatie la care, recunosc, nu m-as fi gandit initial dar pe care acum pur si simplu o ador! Aproape ca mi-as face si eu o bratara la fel, dar am ales deja toate agatele cu nuante mai apropiate de maro-roscat, mi-au ramas doar cele predominant gri! Dar cred ca ma trec pe lista si data viitoare cand mai gasesc patrate de Botswana imi fac si eu o bucurie :))
Setul este compus din bratara tip catusa, cercei si inel reglabil si este realizat din sarma de cupru natur protejat impotriva oxidarii, pietre patrate de agate Botswana 12x12mm, margelute de cupru, seedbeads maro.

COMANDA SPECIALA


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...