sâmbătă, 30 iulie 2011

Swirly-Swirly set - cercei si pandantiv argint 925 si turcoaze

Am revenit din concediu usor bronzata, usor odihnita si usor...implinita :))) (desi cantarul minte cu nerusinare ca n-am adaugat nici un gram - il suspectez de linguseala :D).
Ideile cele multe si sclipitoare cred ca erau in vacanta si ele, dar in alta statiune, asa ca nu ne-am intersectat mai deloc.
Dupa inca o saptamana de semi-vegetare in care am onorat si un raft din camara cu bunatati pentru iarna (le-am adaugat, nu le-am luat ;)), am trecut usor-usor la viata normala.

Am inceput timid cu un set simplu si finut - cercelusii insurubati atat de simpatizati au acum si un pandantiv asortat.
Materiale: argint 925, turcoaze

COMANDA SPECIALA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...