vineri, 22 aprilie 2011

Tiny Leaves2 - cercei cupru natur si agate bamboo leaf

Nu stiu daca va mai amintiti (sau daca am povestit la vremea respectiva :)) dar anul trecut am realizat aceasta pereche de cercei iar viitoarea stapana purta cercei mult mai mici decat acestia, asa ca am facut a doua pereche, cat mai mica am reusit si m-am priceput eu. Acestia au ramas nebagati in seama, uitati intr-o cutie cu proiecte incepute si neterminate, in ideea de a-i mai completa, de a le mai "tese" ceva in jur - deh, din "teama de vid" cum ne spunea candva un profesor in facultate. Zilele trecute am dat peste ei si studiindu-i, mi-am dat seama ca sunt perfecti asa cum sunt, ca nu le mai trebuie nimic, asa ca le-am pilit coditele, le-am pus dopuri de silicon si i-am trimis la shooting :)

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...