vineri, 1 aprilie 2011

"Afis" cu masti africane...

Am pus "afis" intre ghilimele, pentru ca nu stiu exact daca asta e denumirea corecta :)
Am primit o tema interesanta - sa "ajut" gradinita la care merge zanuta mea cu o lucrare ce participa la un concurs intre gradinite - un fel de olimpiada pe teme artistice! :))
Lucrarea poarta numele "In lumea scenei", sau...cam asa ceva, si trebuia realizata de cadrele didactice din materiale textile in principal, ajutate pe alocuri de colaje diverse, un pic de pictura..etc...sa arate cumva :)

Deja se gandisera in principiu la masti, cu directie spre mastile africane. Daca ma intrebati pe mine, nu stiu daca mastile africane sunt in legatura prea stransa cu teatrul, dar... sunt frumoase, fascinante, asa ca...de ce nu? Am cautat pe net ceva poze cu masti africane, am selectat cateva, am luat un brat de carpe si am inceput sa le decupez.
Distractia maxima a fost la lipit, cand imi fugeau fasiile in toate directiile si ma enervam ca nu vor sa fie cuminti ca hartia sau cartonul, cu care m-am mai jucat in trecut! Au mai fugit unele margini pe ici - pe colo, s-au mai incretit suprafetele mari de textil - sintetic si extrem de alunecos, grrrr! - dar in final, cand am inceput sa le si pictez cu acrilice, desi nu sunt si nu am fost niciodata maiastra la capitolul pictura, zic eu ca a iesit dragut! :))

Pozele sunt facute cu blitz, in sufra, pe covor, cu o lumina nu prea fericita, dar deh!, la 2 noaptea cand am terminat "posterul" nu aveam alta posibilitate!
Daca o vad expusa pe vreun perete la gradi, promit sa-i mai fac niste poze atat la a mea cat si la altele care mi se vor parea interesante!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...