marți, 22 aprilie 2014

Tangled

Acum cativa ani descoperisem lucrarile unor poloneze si ramasesem absolut fascinata de modul in care erau lucrate, cu toate acele noduri si bucle suprapuse, innodate, incalcite, ca niste labirinturi dificil de rezolvat!
Mi-am dorit sa incerc si eu ceva asemanator dar am tot amanat-o pe mai tarziu, tot mai tarziu. Nu stiu cum mi-a casunat pe piatra asta - Alexandra imi spusese ca vrea o brosa, fara sa specifice un stil, o linie, ceva, doar a ales piatra si m-a lasat de capul meu. Si cum nu-mi venea nici o idee, mi-am propus sa...ma incalcesc! :))) Am facut eu cateva schite, mi s-a parut ca am clar in minte incotro trebuie s-o apuc, am taiat sarmele, am format cadrele de baza...si am ramas incalcita cateva luni bune! O luam in mana, ma uitam la ea...si-mi pierea inspiratia imediat, asa ca o lasam la loc. Pana m-am enervat la un moment dat si am zis: ori eu, ori ea! :D

(aveti la final si forma in care a zacut cele 2-3 luni de zile :)))





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...