luni, 25 iunie 2012

Alte pietricele :D

Alte pietricele adaugate la mica mea comoara - ca doar nu credeati c-am stat degeaba in timpul scurs de la ultima achizitie :))

* Cateva briolete mititele si frumusele - ah, sunt topita dupa briolette! - de aventurin verde, opal galben ca mierea si ametist.
* Niste agate delicioase: cele dreptunghiulare sunt crabfire si ma duc cu gandul la o portie de tiramisu, sau macar la o cafea cu multa frisca, voi ce parere aveti? - cele rotunde habar n-am exact ce sunt, tanti-vanzatoarea mi-a zis ca ar fi tot agate, sunt frumoase foc si mi-am dat si eu deoparte, pentru sufletul meu, cele 2 bucati de pe randul al doilea, stanga ;)
* Si din nou agate - pentru cele care-si doresc remake-uri ale setului "Return to the Blue Lagoon". Si pentru Cristina, care-si doreste o bratara in stilul acela ;)
* Si...iar agate, maaari, pentru pandantive si mai maaari :D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...