marți, 13 martie 2012

Peach....Peach... - set cercei si inel ciorchini

Peach...peach...peach... toata lumea iubeste nuanta asta?
De la prima mea abatere in directia asta - cu setul "Peaches..and more", am innebunit cautand pietre in aceasta nuanta. Foarte multe cliente imi cer diverse modele in culoarea piersicii. Trebuie sa fac sapaturi serioase sa gasesc astfel de pietre, mai ales ca nici nu sunt prea multe - aventurinul-piersica, uneori cate un jad, am mai gasit o data un cuart, un aragonit mai inchis la culoare, apropiindu-se de piersicuta...cam atat.
Aici am avut de facut un inel-ciorchine, reglabil, si cercelusi-ciorchini cu prinderea de tip surub sub forma unei mici spirale din argint 925.
Am completat cu cherry-cuart si rodonit, chiar si una-doua granate pentru a crea senzatia de straturi, de adancimi diferite, pentru a da profunzime ciorchinilor.
Si un strop de verde, pentru a alunga monotonia si a da prospetime buchetului. Asa, ca de primavara ;)

COMANDA SPECIALA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...