joi, 29 decembrie 2011

2 seturi finute, cu poze ingrozitoare :((

Intre Craciun si Anul Nou am mai terminat 2 seturi dupa modele foarte apreciate si cerute - un set de fluturi in nuante de acadele si un set Tropical Blue cu albastru profund de lapis lazuli.
Din pacate, exact de Craciun pustoaica mea a facut praf camera foto; am comandat alta de pe net dar din cauza perioadei in care ne aflam livrarea a durat mai mult decat ne doream.
Prin urmare, seturile trebuiau trimise iar pozele au fost facute cu ... telefonul - brrrr! ce uram mai mult la altii a trebuit sa fac si eu!
M-am tot intrebat daca sa le mai postez sau nu, apoi m-am gandit ca modelele le stiti deja si poate ca aveti nevoie sa vedeti doar o noua combinatie de nuante.

COMANDA SPECIALA

























2 comentarii:

  1. sa stii ca se vad piesele extraordinare, chiar daca sunt facute cu telefonul! la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. Lucrarile tale sunt uimitoare! As fi onorata daca ai accepta sa facem un schimb de link-uri.. Multumesc! www.lucratdemana.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...