joi, 29 septembrie 2011

Parfum de Liliac - set colier, bratara, cercei si inel din argint 925, sarma placata argint NT, ametist si cuart roz

Un set atat de dulce si suav ca parca-i simti parfumul!
Mi-a facut placere sa reiau acest model - botezat initial Lilac Breeze - desi, recunosc sincer, mi-as fi dorit sa-l fac de data asta in alta combinatie de nuante, stiti ca iubesc sa abordez modelele preferate in cat mai multe variante de materiale si culori.
Oricum, l-am refacut cu drag si am fost bucuroasa ca i-am adus o mica modificare - la cererea clientei - cerceii au devenit mai putin pretentiosi si pretiosi, purtabili chiar si la o tinuta mai casual. Asa ca trebuia sa adaug si un mic pandantiv, pentru aceasta a doua varianta de purtare :)

Am folosit sarma placata cu argint lacuita (protejata non-tarnish) si sfere de ametist si cuart roz.
Tortitele cerceilor si segmentele de capat ale colierului - cele care se vor aseza pe gat - sunt din argint 925.

COMANDA SPECIALA





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...