sâmbătă, 27 august 2011

My Little Treasure

Ca am o pasiune pentru briolette de tot felul - stie toata lumea deja :)
In ultima vreme am cumparat unele superbe, as sta sprijinita in coate si le-as admira ore in sir.
M-am gandit sa nu fiu egoista si sa vi le arat si voua ;)

Am asa: calcedonie albastra visatoare, verde suav, galben citron, rosie, onix verde, carneol rosu-oranj, cuart roz onion, ametist mov si verde tot onion, cuart rutilat galbui.

Aaa, sa nu uit - cele albastre sunt acele briolette vestite de calcedonie pe care le-am
folosit la cerceii Tropical Blue - deci cele care-si doreau foarte tare acel model MUSAI cu aceste briolete, mi-am facut un stoc apreciabil :D
Si pentru cele care si-i doreau cu brioleta verde - iata ca am si calcedonie de un verde dulce de tot.
(Cele verde inchis sunt ale mele - sunt onix verde si, nu insistati, nu le dau, de data asta chiar le pastrez pentru mine).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...