luni, 23 august 2010

Swirly...Swirly - cercei argint si turcoaze

Aceasta a fost alegerea prietenei mele, si bineinteles ca i-am respectat-o ! :) asa ca i-am facut o pereche de cercelusi cu surub din sarma de argint si sfere de turcoaz de 8mm.














Si pentru ca am prins drag de micutii astia insurubati, m-am gandit sa va (ma) bucur cu inca niste combinatii cromatice interesante, pe aceeasi tema - lista e larg deschisa propunerilor voastre!
Deocamdata, eu am incercat variantele turcoaz-cupru emailat, sarma modelaj neagra-jad rosu inchis, ametist-cupru natur.
Aveam in plan si lapis-alama, dar am fost foarte prinsa cu niste comenzi si am lasat joaca deoparte!








2 comentarii:

  1. Buna seara! Care este diferenta (de culoare-daca exista) intre
    "cupru emailat" si "cupru natur"?
    Si cred ca cea mai reusita combinatie este cupru (cu toate ca nu imi place dar cred ca in cazul de fata iese ceva minunat)cu pietre in nuante deschise de maron: crem, bej, cafea cu lapte. Ce spuneti? Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Mihaela,
    diferenta de culoare e destul de mare - poate nu se observa clar in poze: cuprul emailat este protejat cu un strat foarte rezistent, un email, care poate avea nuante diferite de la roscat-auriu pana la brun-visiniu; cuprul natur are o nuanta portocalie-rozalie, cumva, si oxideaza relativ usor (se patineaza).
    Combinatiile de nuante pot fi facute "ton sur ton" cu nuante din aceeasi familie, sa zic asa, sau prin contrast - depinde de gust, de tinuta la care vrem sa asortam accesoriile sau chiar de starea noastra din momentul respectiv.
    Iti multumesc pentru vizita si te mai astept!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...