marți, 19 ianuarie 2010

Round and round...and round

Cercei realizati la comanda, dupa un model oarecum impus (dupa fotografie), in ciuda incercarilor mele de a aduce o modificare mai mult sau mai putin importanta asupra modelului!!! Dar cum posesoarea lor este o clienta veche si draga, nu am putut refuza.
Sa zicem ca a fost un exercitiu de a conecta cercuri independente! Ar fi fost ideal sa fie sudate cercurile, dar inca nu am ajuns sa experimentez si sudura!
Numai ca nu am de gand sa reiau modelul acesta decat modificat major, ca mod de realizare in primul rand, mai ales ca am gasit o solutie simpatica...cine stie, poate o voi pune in practica sa ilustrez efectiv ceea ce am povestit.


Materiale: sarma argint 925, banuti de pirita, margelute metalice argintate, tortite cercei din argint 925 (marcate).

Lungime cercei - aprox. 7cm.

COMANDA SPECIALA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...