miercuri, 11 noiembrie 2009

The Godmother - colier

Cu ceva timp in urma mi s-a dat o tema incitanta pentru mine, tinand cont ca nu mai facusem asa ceva - bijuterii de nasa! Nasa fiind si preoteasa, mi s-a sugerat sa folosesc negrul - iara ceva neobisnuit pentru mine, eu fiind indragostita de culoare. Am inceput proiectul gandindu-ma la un colier deosebit, am facut niste schite, iar cand m-am intalnit cu clienta (care nu era de fapt viitoarea posesoare a bijuteriilor, ci cea care voia sa le faca cadou acesteia), am fost socata si dezamagita in acelasi timp - voia doar niste cercei mai "bogati", nu si colier. Pana la urma i-am facut o alta pereche de cercei. Dar schitele colierului mi-au ramas in suflet si in minte, asa ca a trebuit sa le pun in practica!
Pret: 90 lei
Materiale: sarma argintata, cristale de sticla negre si transparente-cristal, cu forme relativ neregulate si cristale mici biconice in aceleasi "culori".

Lungime colier - aprox. 43-44cm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...