miercuri, 8 iulie 2009

Flori de Amazon

Pret: 60 lei
Materiale: sarma de cupru emailata (grosime 1.45 si 0.5) si chipsuri de amazonit.

Imi propusesem sa fac un set - bratara, cercei si pandantiv sau colier (pandantiv cu lantisor lucrat manual din sarma de cupru) dar cum comenzile mele asteapta iar eu imi pierd timpul cu prostii, voi face completarea doar la comanda, daca cel care cumpara bratara doreste un set. Sau, daca nu-i place nimanui bratara, voi face cu alta ocazie cerceii si pandantivul, si-o sa le port eu, sic!

Idee preluata si adaptata












4 comentarii:

  1. Este bratara mea preferata! Arata superb!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Cristina. Se pare ca nu este doar preferata ta. Am mai primit laude pt ea, si a fost cumparata de cum am postat-o!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai sa mai faci asa dar cu alte pietre semipretioase!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...